Un gînd pentru azi

„Cine salvează viaţa unui om, salvează lumea întreagă”, zicea cineva. Restul sunt povești și ipocrizii spoite. Poate, tot o ipocrizie e să spun și eu asta tocmai astăzi. Mai cred însă că îmi stă în putere, cum cred că ne mai stă în putere! Fiindcă e cel puțin stupid, mă gîndesc, să te grăbești să-ți repari televizorul sau frigiderul sau mașina cînd nu mai merg, dar să arunci ușor un om la coșul de gunoi cînd s-a stricat sau ți se pare vechi.
Față de alte zile, astăzi ghena de gunoi mi-a părut mai… plină cu oameni decît cu resturi menajere. Un gînd pentru azi… Atît.
Sărbători Luminate vă doresc, oameni buni!

Servus, Blogolume!
Toate cele bune!

6 gânduri despre „Un gînd pentru azi

  1. Matsaru Emoto, cel care a experimentat reacțile apei față de sentimente, a demonstrat că nimic nu este mai rău decât…INDIFERENȚA. Eu o numesc NESIMȚIRE, o nesimțire aflată în plină ofensivă, față de orice nu ne aduce profit personal.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cred că, uneori – sau mai tot timpul -, avem noi (şi mă refer inclusiv la mine) tendința spre victimizare. Spre a arăta cu degetul către alții, către viața lor, către ceea ce fac ei cu (în) viața lor. Lăsând în urmă senzația că suntem neînțeleşi, că îndurăm ipocriziile altora, că doar noi le pricepem pe toate cel mai bine, că suntem în măsură să îi judecăm pe alții. Pentru ceea ce fac, pentru ceea ce spun, pentru ceea ce scriu sau cum scriu, pentru felul în care aranjează şuruburile pe tarabă… Nu cumva toate aceste dezamăgiri ale noastre vin şi dintr-o prea mare încredere în aşa-zisul adevăr absolut pe care ne iluzionăm că l-am deține?
    Sărbători luminate, Flavius!

    Apreciat de 3 persoane

    1. De bună seamă, Cristi…îi judecăm pe ceilalți cu alte măsuri față de cele pe care ni le aplicăm nouă… Să găsim echilibrul si adevărurile comune, da, iertând, salvând în ceilalți ce am vrea să ne fie nouă salvat… Sârbători frumoase.

      Apreciat de 2 persoane

Gîndul tău

