CDL

În care pînă şi cuvintele mai cad pe cîte-un gînd.

4 gânduri despre „CDL

  1. aș putea și chiar pot să exlic Lik-ul dat, dar am observat că se poartă mai bine fără cuvinte rezemate de-un gînd;
    și nu am nevoie să mă sprijin fără a mă ascunde între paranteze sau acolade, doar frunzăresc mai des decît s-ar crede metatextele cuprinse ca pretxete în gînduri de o zi, iar poeziile care se cred pierdute le știu mai bine decît se poate crede,
    si-atunci de ce nu o fac? de ce nu explic? – pentru că este greu prietenului de la care ai învățat bloggeritul și care, vai, acum este -pe bună dreptate- dezamăgit…;

    nu, nu se vrea a fi o încercare de a-ți reaminti ceva, doar o trecere mai puțin discretă decît obișnuiesc și mai aless fără acel feedback pe care îl dai la vreun comm sau like lăsat de mine
    (eu am suprimat ptr o vrerme Like-urile)
    servus, Flavius!

    Apreciază

Gîndul tău

