Timp

îl plictisisem pe Dumnezeu cu insomniile mele
coboram noaptea pe fereastră
să număr muşuroaie
să agăţ pe sîrmă la uscat
aricii trişti aricii treji de ploaie.

aşa că în zori
mi-au prins cuvintele în ciment
mîinile mi le-au legat de răsărit
aşa ca să mă mai întindă încă o zi peste lume.

7 gânduri despre „Timp

  1. Îmi place cum ai construit textul acesta, cred că citind doar primul și ultimul vers e de ajuns să înțelegi mesajul „îl plictisisem pe Dumnezeu cu insomniile mele[…] / […]așa ca să mai întindă o zi peste lume” . Citit cu plăcere

    Apreciază

Gîndul tău

