Titlu despre nimic

Aţi observat că despre nimicuri se vorbeşte mult, obositor de mult? Bineînţeles, nu-i… nimic nou. Futilităţile noastre cele de toate zilele… ne ţin de urît, ne îmbracă. Un murmur continuu, un zumzet de cuvinte şi rînduri ne umple aerul şi hîrtiile, ne mînjeşte pereţii. Secolul nimicului şi-a atins deja apogeul. Da, eu unul m-am prins mai tîrziu. Probabil de aceea cineva mi-a cerut să fac bine să mă aliniez şi să scriu despre nimic. Şi-mi zic de atunci: de vreme ce suntem atît de împliniţi de această atmosferă, cît şi cum ar trebui eu să mai scriu despre nimic? Recunosc, văd însă că am cam rămas dator să aduc o odă nimicului şi nu aşa, prin ricoşeu, voalat, formatat subtil şi îmi dau seama că risc să ies din rîndul lumii neîndeplinindu-mi obligaţia. Şi ajuns aici mă mai întreb: chiar, cum naiba să nu fiu eu în stare să scriu tocmai despre nimic? Să însemne asta că mi-a secat fîntîna sau că nu mă mai ajută cuvintele? Cuvinte oricum tot mai puţine şi pe numărate după cum bine se vede.
Oh, ştiu, veţi spune că nu pot fi atît de obtuz şi că oda mea nu ar putea fi decît desăvîrşită. Iar cei puţini ce veţi gîndi, pesemne, că nimic nu-i… nimic şi că viaţa-i un albastru şi-un roz şi-un verde, ştiu, vă veţi strînge în dinţi revolta, încă puţin dezamăgiţi de trădare… Încă puţin.
Prin urmare, omagiile mele marelui nimic! E în tot şi-n toate evident! Cu plecăciune-i închin un titlu şi restul de tăcere.

Servus, Blogolume!
Toate cele bune.

18 gânduri despre „Titlu despre nimic

  1. Da,e chiar amuzant.Nimicul e pretutindeni…facem lucruri nesemnificative a carora valoare este comparata sau mai rau,egalata cu nimic.Dar pana la urma noi suntem vinovati de aceasta,noi suntem cei care ii conferim atentie 🙂 .

    Apreciază

  2. Titluri despre nimic, continut despre nimic, cititor cu frustrari. Si exista totusi atatea bloguri unde poti citi lucruri frumoase, dar trebuie sa le cauti tot mai mult.
    Presa din pacate a creat acest trend, presa care stie ca doar SOC si SENZATIONAL mai poate deschide un link…

    Apreciază

  3. ”-Scuze!
    -Nu-i nimic! Nu face nimic!”

    ”-Multumesc!
    Pentru nimic!”

    ”Nimic bun”.
    ”Nimic rău”
    ”Totul sau nimic”.

    ”Nimicuri!”

    ”Mult zgomot pentru nimic!”

    Multe aș mai avea de spus. dar timpul mă presează. Nu-i NIMIC!

    Apreciază

  4. Flavius, mi-ati reamintit de „much ado about nothing”(mult zgomot pentru nimic – Shakespeare), de supra-realisti si de Tristan Tzara… 🙂 popasurile dvs la „intersectiile” mele sunt o bucurie si-o onoare… salutari cordiale, sanatate si numa’ bine! cu pretuire si-amicale gânduri, Mélanie NB – Toulouse, FRANCE

    Apreciază

Gîndul tău

