CC

În care mi-am stins gîndurile-n scrumiera cuvintelor.

10 gânduri despre „CC

  1. Sunt cazuri in care cuvintele ar primi in acest mod caldura ,dar nu stiu ce sens ar mai avea sa le oferi si mai ales nu cred ca au puterea de a indeparta fumul care ramane si intuneca totul.

    Apreciază

  2. Toate-s vechi (inclusiv blogul – rusine sa-mi fie ), dar sunt ok. Imi era si frica sa nu-ti mai amintesti de mine :))
    De scris voi mai scrie, dar deocamdata fac cercetare 🙂
    Un gand bun!

    Apreciază

  3. am vrut sa scriu ceva la postul precedent… 😦 s-au spus insa destule… si apoi si aici merge. mi-am stins cuvintele-n scrumiera, gandurile nu vor..
    se invart in jurul mortii… de dimineata, cand intamplator, am intalnit o cunostinta care mi-a povestit cu lacrimi in ochi despre moarte… asta e…
    o zi cu soare Flavius… poate ultima, toamna asta.

    Apreciază

Gîndul tău

