CXXIII

În care şterg cicatricile zilei cu buretele de spălat de vase.

15 gânduri despre „CXXIII

  1. Pingback: Maşină bengoasă
  2. constat ca nu o sa te poti reface .Sunt milioane de bacterii in el 🙂 Ce simplu ar fi daca un burete ar reusi sa absoarba aciditatea unei zile !
    Folosesti buretele pentru rani de exterior .Dar pentru rani de interior ce folosesti ? Iertarea,timpul ?

    Apreciază

  3. Îmi imaginez buretele meu de spălat vase și nu aș alege să spăl cicatricile zilei cu el. Aș vrea să le onorez, mai degrabă, să le tratez cu atenție, căci ele sunt semnele experiențelor mele și ale învățărilor mele. Aleg azi să las deoparte buretele de spălat vase și să îmi privesc cicatricile cu multă dragoste și cu compasiune pentru a le vindeca.

    Apreciază

Gîndul tău

