CXXI

În care şi-n dimineaţa asta-am curăţat cu racleta gheaţa genunchilor.

10 gânduri despre „CXXI

  1. Bună Flavius. Îmi imaginez că ai șters ceea ce am întrebat. Eu voiam să înțeleg dacă interpretarea mea era ceea ce ai vrut și tu să transmiți sau nu. Voiam să mă conectez la realitatea ta, știut fiind faptul că fiecare din noi avem propria noastră realitate. Iartă-mă, te rog, dacă ceva te-a deranjat.Intenția mea este doar de a comunica constructiv. Daniela.

    Apreciază

    1. Ce frumos spus, asta cu mandria… mi-a zis candva un preot ca perioadele de renuntare la trufie (si de acceptare a postului total, eventual) tocesc asperitatile si din inimi, si din minte. Corect, dar cat de greu e… si apoi trebuie facut efortul sa nu le mai lasi sa apara. Greu 🙂

      Apreciază

Gîndul tău

