XXV

În care, sătul de virtual, te retragi în realitate.

17 gânduri despre „XXV

  1. Cred că totuşi Virtualul îşi are valenţele sale, care nu se prăbuşesc asemenea celor din Real. Deci, fiind mai stabil (sic) este de preferat 🙂
    ~
    Cornelius, 🙂
    PS: doar că Realul abundă de „trăiri” neprogramate, cele care constituie Sarea şi Piperul unei Existenţe. Grea alegere! ~,

    Apreciază

      1. Puşchea pe limbă, domnule Flavius! Abia am reuşit o „rupere” de două zile incomplete din Tagged şi hi5; sper să nu mă mai întorc acolo la fel de înverşunat! ~ Cornelius, 🙂 PS: deşi, înainte de a vă lua la ochi pe facebook (minune mare! după aproape un an de zile, am o „continuitate” dincoace, în Facebook – însă de doar două zile) mă bătea gândul să mai intru olecuţă pe PETS (un joc din zona mea de evadare) ~,

        Apreciază

Gîndul tău

