Fără subiect

Primesc mailuri fără subiect, de la expeditori necunoscuţi. Cum primesc si apeluri telefonice de la expeditori necunoscuţi, probabil, tot fără subiect. Desigur, primesc si mailuri de la expeditori cunoscuţi, tot fără subiect. La telefoane nu răspund, aşa că nu am de unde şti subiectele. Mailurile le deschid (nu din curiozitate!) deci nu mă interesează, fiind, cum spuneam, fără subiect… Şi dacă aflu subiectele îmi vor fi mai cunoscuţi şi expeditorii? Probabil nu, din moment ce consideră că nu se cuvine să mi se adreseze cu un subiect.
Cred că am mai scris despre această nedumerire a mea. Un subiect ar putea fi un „Bună ziua, ce mai faci?”. Un subiect ar putea fi, cred, chiar şi o încheiere: „O zi bună. La revedere. Pe curînd!”. Un subiect ar putea fi chiar şi mai personal, ceva de genul: „Ce căldură mare, monşer!”. Sau ar putea măcar să-mi spună ceva muzical despre… tobe, djembe, doumbek, darbouka, tamburine, cajon, bongos, congas, cazan, premier, cinele, beţe, shakere, marakas, xilofoane, perii, clopotei!
Da ştiu, dă bine să fim impersonali, cît mai impersonali, cît mai superior exclamanţi sau interogativi (după caz) referindu-mă la eventual multele şi nervoasele semne de exclamare şi de mirare care ţin loc de subiect. Ştiu, desigur, nu mai avem timp, nu mai avem gînduri, nu avem trebuinţă de gramatica comunicării sau a sentimentelor. Şi din asta vine şi avantajul de a nu ne mai fi necesară nici măcar memoria.

Servus, Blogolume!
Toate cele bune!

10 gânduri despre „Fără subiect

  1. Offtopic!
    Buna ziua, am bucuria si placerea sa va anunt ca blogul dumneavoastra a fost premiat de catre MWB, in cadrul editiei Premiilor MWB, luna august 2012!
    Blogul dumneavoastra a fost recomandat de catre un autor MWB, pentru valoarea, pasiunea, imaginatia, creativitatea, originalitatea si talentul de care ati dat dovada prin scrierile publicate!
    Gasiti mai multe detalii pe urmatoarea pagina:
    http://www.mostwantedblog.org/2012/08/26/premiile-mwb-august-2012/

    Apreciază

    1. Multumesc mult. Nu prea sunt obisnuit cu premiile 😉 si nici nu stiu ce altceva as putea spune decit ca va multumesc si ca m-as bucura sa stiu mai multe despre… nominalizarea mea. Ma-nclin! Toate cele bune!

      Apreciază

  2. „nu mai avem timp, nu mai avem gînduri, nu avem trebuinţă de gramatica comunicării sau a sentimentelor. Şi din asta vine şi avantajul de a nu ne mai fi necesară nici măcar memoria.”
    Ascuţit ca o lamă de cuţit – rimă involuntară, Flavius.
    Mersi pentru bijuteria muzicală, în altă ordine de idei…

    Apreciază

Gîndul tău

