Iluzii nedesluşite

Mi-am ales alergarea cu pînze
din toate plăcerile lumii:
pe brocarturi fine, pe velur
să ajung pe urme de melci prin vizuini ascunse.

Mi-am risipit somnul printre gutuile pline,
ispitelor le-am descîntat culcuşul,
m-am scufundat în adîncile nisipuri mişcătoare,
întîmplare, lucire blîndă, mată…

A iubi o mare-ngheţată, risipită de genunchi subţiri
de poeţi nebuni, de doruri spintecate,
mi-e pescăruş turbat ce urcă dinspre stînci vîntul să-l izbească.

Întregu-mi gînd de alungare vie din tagma asta-mi vine,
din iluzii treze de cîntăreţi bolnavi nedesluşite…

 

Gîndul tău

