Vis tulburat

multă sete-mi sapă-n cîntecul
cercelului tău de absint
aşezat pe perna moale,
strecurat sfios în palmă după coşmar…

pasu-mi moale se-nvioaie,
mintea doar mi se întîmplă printre
abisuri de cîrcei să nu vrea să se dezgheţe
şi mă văd de-odată aspru, petrecut
cu ocolişuri, cu îndoieli de neofit…

cum ale degetelor fire trosnesc
să strîngă chinga peste crupa de samavolnic armăsar,
astfel cuvîntu-mi o ia razna prin ulcele-ntortochiate
de florar cu buze ude de rouă…

şi de mîna ta se-ascunde ca-ntre stele de sprîncene şi comete,
sau de-o simt ne-nmănuşată şi-ngheţată-n pumnu-mi tare,
e semn de vis tulburat prin alcovuri vechi,
pîndite de-un Bach alcoolic pierdut
de ochii-ţi limpezi, de părul val, şi condamnat de mine…

 

2 gânduri despre „Vis tulburat

Gîndul tău

