Gînd de cireşe

fulgeră
cu pietre-n copaci
acum tu întinzi mîna
spre cireşele îmblînzite
de buzele arse…
şi vîntul bate-n păduri,
coboară pe marginea ierbii.

de departe prin cornul de cerb
îţi ascult răsuflarea,
îţi pipăi electrizatele ceasuri
din ploaia de vară, aud
cum se lipesc aburii de turla
înaltă de sticlă a serii…

un înger cu cireşe pe aripi
coboară din rama de pînză,
îmbracă în văluri de tigru copacii,
fulgeră cu arginţi peste stradă…

în fîntîna asta Dalila a murit înecată,
se dansează în gînd dansul cireşelor coapte…

 

18 gânduri despre „Gînd de cireşe

  1. E extraordinar de frumos scris! Poposesc pentru prima data aici, Flavius, si sunt de-a dreptul incantata. Multumesc pentru avertizare, in goana mea cred ca as fi trecut nepasatoare. Mi-ar fi parut rau.
    Am sa trec in blogroll si adresa aceasta, ca sa-mi fac un obicei din a o vizita. Sa ai cat mai mult timp si inspiratie pentru pagina asta!
    Toate bune!

    Apreciază

  2. E extraordinar de frumos scris! Poposesc pentru prima data aici, Flavius, si sunt de-a dreptul incantata. Multumesc pentru avertizare, in goana mea cred ca as fi trecut nepasatoare. Mi-ar fi parut rau.
    Am sa trec in blogroll si adresa aceasta, ca sa-mi fac un obicei din a o vizita. Sa ai cat mai mult timp si inspiratie pentru pagina asta!
    Toate bune!

    Apreciază

  3. Buna ziua!

    Numele meu este Cristian.In urma trecerii in revista a site-ului dumneavoastra,as fi incantat sa colaboram(interactionam)prin schimb de linkuri.As dori sa postati pe prima pagina un link cu site-ul poker online bonus.ro , in schimbul acestui serviciu eu urmand sa va postez cate un link pe pokeronlineking.com (page rank3) , perlapoker.com si inca doua bloguri cu continut de poker.In conditiile in care acceptati,va rog sa-mi raspundeti pentru a stabili detaliile ancor textului.
    Cu speranta ca oferta mea este avantajoasa,astept colaborarea cu dumneavoastra.

    Cu respect
    Cristian

    contact @ pokeronlinebonus.ro

    Apreciază

  4. Buna ziua!

    Numele meu este Cristian.In urma trecerii in revista a site-ului dumneavoastra,as fi incantat sa colaboram(interactionam)prin schimb de linkuri.As dori sa postati pe prima pagina un link cu site-ul poker online bonus.ro , in schimbul acestui serviciu eu urmand sa va postez cate un link pe pokeronlineking.com (page rank3) , perlapoker.com si inca doua bloguri cu continut de poker.In conditiile in care acceptati,va rog sa-mi raspundeti pentru a stabili detaliile ancor textului.
    Cu speranta ca oferta mea este avantajoasa,astept colaborarea cu dumneavoastra.

    Cu respect
    Cristian

    contact @ pokeronlinebonus.ro

    Apreciază

  5. Buna seara,sunt administratorul site-ului de desene animate desene-tari.ro , si va scriu acest comentariu pentru a incheia un parteneriat de tipul link exchange,daca sunteti deacord treceti-ma cu titlul desene animate online si trimite-ti mi codul dvs. la e-mailul parteneri[@]desene-tari.ro,va multumesc.

    Apreciază

  6. Buna seara,sunt administratorul site-ului de desene animate desene-tari.ro , si va scriu acest comentariu pentru a incheia un parteneriat de tipul link exchange,daca sunteti deacord treceti-ma cu titlul desene animate online si trimite-ti mi codul dvs. la e-mailul parteneri[@]desene-tari.ro,va multumesc.

    Apreciază

  7. Cand vei gusta ciresele
    vei reusi cu un gand
    sa imblanzesti viermii
    ce misuna prin tomuri de vara
    si niciun lan de poem
    ori vreo brazda de vers
    n-o sa uite gustul
    pe care-l aveau ciresele
    culese de noi doi
    intr-o seara…

    Apreciază

  8. Cand vei gusta ciresele
    vei reusi cu un gand
    sa imblanzesti viermii
    ce misuna prin tomuri de vara
    si niciun lan de poem
    ori vreo brazda de vers
    n-o sa uite gustul
    pe care-l aveau ciresele
    culese de noi doi
    intr-o seara…

    Apreciază

Gîndul tău

