Din oglinzi

am început
să las cîte ceva din vechile-mi
vederi cuiva…

pe fîşii de sticlă, să le privească
prin cearcănul de lună.

cît sînt de eu,
cît eşti de tu,
cît sîntem de noi…

numai atît,

un ghem
ca o gămălie aprinsă
sub acoperişul de frunze…

să-i fie cald…

să-i fie cald
şi să-i cînte,
greierului din tine, stins…

2 gânduri despre „Din oglinzi

  1. Dintre toate, aceasta mi-a rămas în urechea sufletului ca şi o repetiţie…

    „cît sînt de eu,
    cît eşti de tu,
    cît sîntem de noi…

    să-i fie cald…

    să-i fie cald
    şi să-i cînte,
    greierului din tine, stins…”

    parcă ar fi un cântec şoptit…

    Mulţumesc de versuri Flavius. Sunt minunate!

    Apreciază

  2. Dintre toate, aceasta mi-a rămas în urechea sufletului ca şi o repetiţie…

    „cît sînt de eu,
    cît eşti de tu,
    cît sîntem de noi…

    să-i fie cald…

    să-i fie cald
    şi să-i cînte,
    greierului din tine, stins…”

    parcă ar fi un cântec şoptit…

    Mulţumesc de versuri Flavius. Sunt minunate!

    Apreciază

Gîndul tău

