De-a Dumnezeul blogolumii. Pe ger

La vremuri de criză şi de ger, pe aici prin blogolume par a trece toate la focul mărunt, şi violet, al cîte unui concurs sau la un pahar de… leapşă… Îndeletniciri mîncătoare de timp (ei, browser anchilozat de frig, şi el!), neuroni, simpatii şi aducătoare de dulci reverii călduţe ca-n… fetiţa cu chibriturile. Toate, normal, subiective, funcţie de… blogroll… Stări trecătoare, cu reguli aproximative ca-n orice… deficit de comunicare jinduind după leacuri discret aducătoare de… trafic. Deh, depind toate de inspiraţie şi dispoziţie şi sunt, a priori, pasibile de… prezumţia de nevinovăţie.
Acestea fiind spuse şi ispitit fiind de Meşterul Manole şi Mirela, cărora le sunt definitiv îndatorat, mi-am suflecat mînecile şi am purces la descîlcirea bogatei mele blogoteci – pe care, fie vorba între noi, ar cam trebui s-o… cern 😉 ! – pentru a-mi îndeplini migăloasa sarcină de nominalizare întru… Blog de Blog, concursul, ale cărui unde m-au atins, lansat în colţul ăsta de blogosferă de Lucia Verona… Şi zic că nu mi-a fost deloc comodă îndeletnicirea fiindu-mi al naibii de anevoios să aleg (dacă era după mintea mea aş fi scornit cîte un premiu pentru fiecare din cei ce-mi populează blogolumea!) şi negăsind mereu croiala potrivită pentru un blogger sau altul printre cele date (de unde şi excesul de puncte de suspensie în chiar lista mea de posibile premii)… Apoi, după acest exerciţiu democratic am simţit realmente lipsa (iar altele erau în plus!) a cel puţin încă trei sau patru categorii în concurs: de poet blogger, de foto-blogger, de blogger meloman, de blogger cinefil, de blogger debutant, de titlu de blog sau post, de blogger implicat, etc…. Toate, dacă se poate, fără… superlativul relativ care-mi cam displace 😉
Cu pălăria-n mînă, în faţa întregii blogolumi, sperînd să nu rănesc prea tare orgolii sau sensibilităţi diverse sau să fi dat, pe ici pe colo, cu băţu-n baltă (noroc că-i vremelnic îngheţată!) iată ce-a ieşit din joaca-mi de-a… Dumnezeul blogosferei (unii mai cîrcotaşi ar zice, poate, de-a… floarea din grădină!) :

1. Marele premiu – Paul Gabor
2. Cel mai bun blogger dintre scriitori – Vania
3. Cel mai bun scriitor dintre bloggeri – Adi Voicu
4. Blogul cu cel mai mult umor – Moshe & Mordechai
5. Cel mai bun… critic literar – Ana Maria Deleanu
6. Cel mai bun… cititor – Cristian Lisandru
7. Cel mai bun blogger dintre politicieni – George Şerban
8. Cel mai bun… politician dintre bloggeri – Ganditorul de Hamangia
9. Cel mai informat blogger – Simona Ionescu
10. Cel mai… simpatic blogger/bloggeriţă – Karla
11. Cel mai… gustos blog – Marius Aldea
12. Cel mai bun blog al unui ziarist – Eftimie
13. Cel mai bun blog anti-băsist – Simion Cristian
14. Cel mai… fericit blogger – Daurel
15. Blog de criză sau blogger… crizat – Brushvox
16. Cel mai artistic blog – Mirela Pete
17. Cel mai… bizar blog – Marius Ola
18. Cel mai bun traducător din română în română – Nea Costache
19. Cel mai bun comentator politic – Dan Pătraşcu
20. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri – Ada Rus
21. Premiul… Voltaire (Să ne cultivăm grădina) – Marius Aldea
22. Cel mai cunoscut dintre bloggeri – Also Sprach Zamolxis
23. Cel mai bun blogroll –Deea
24. Cel mai bun blog de sport – Sport Local (Chinezu’)
25. Cel mai… schimbător blog – Gabi
26. Cel mai luptător dintre bloguri – Mesterul Manole
27. Cel mai bun blog de… modă şi/sau vintage – Belle
28. Cel mai… activ blogger – Cella
29. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri – Alphablog
30. Premiul „Pixelul albastru şi flacăra violetă” – Roxana Iordache
31. Premiul de popularitate – Codeus

P.S. – Ca de obicei, la final o muzichie (cum de la ruşi vine… gerul) pentru toată blogolumea, iar după regula jocului, nominalizaţilor, leapşa… regulamentară! 🙂

Update – Aşa cum mi-a atras atenţia prietenul Cody m-am abătut de la regulament… Drept pentru care, conştiincios, fac o cuvenită rectificare în propunerile mele. Dar după cum văd că juriul mai poate suferi şi el ceva schimbări nu e exclus ca… surprizele să nu se oprească aici. 😉

39 de gânduri despre „De-a Dumnezeul blogolumii. Pe ger

  1. Pentru unchiul Vania fac absolut orice. La capitolul “barbierit” nu exista negocieri…
    Iti multumesc Flavius. Nu imi sunt inca foarte cunoscute resorturile care ii imping pe unii oameni sa faca gesturi de o asemenea candoare. Ce naiba caut eu acolo si de ce? Dar multumesc…

    Apreciază

  2. ‘neaţa.
    recunosc: sunt încă groghii de la cele 7 zile din Egipt, modestul meu refugiu tip 7 ani în Tibet… 🙂
    am venit să-mi caut „prăjiturica” promisă şi primul lucru care mi-a sărit în ochi a fost „Dumnezeu”, apoi „ger” şi-n final că ţi-ai schimbat „faţa”, adică layout-ul cum spun fiţoşii.
    M-am dus să-mi fac o cafea şi am revenit să citesc.
    Am citit şi am mai citit o dată şi m-am prins de ce mi s-a triplat brusc traficul ieri…că tot pomeneai de obsesia traficului. 🙂
    Mulţumesc. 🙂
    „Blog de criză sau blogger… crizat” nu ştiu ce înseamnă şi nici la ce foloseşte (nu definiţia ci blogul meu! 😛 ), dar cu siguranţă ceva-ceva înseamnă şi tot ce pot să promit este că am să o ţin tot aşa. Ruşine să-mi fie că nu-mi e ruşine. 😀

    Merci încă o dată şi toate cele bune!

    (redacţia: Ticke, Attila, brush… ha ha ha! 😛 )

    Apreciază

  3. Mulţumescu-ţi, Flavius, dragule. Mă bucur să ştiu că felul cum am întocmit blogrollul îi îndeamnă pe oaspeţii mei să intri în paginile celor pe care îi am de prieteni în blogosferă.

    Nu mi-e prea clar cum să procedez acum. Fac şi eu nominalizările pe care le cred de cuviinţă şi apoi? Trimit lista mea în pagina Luciei Verona? Iar în funcţie de toate propunerile pe care le primeşte, juriul va vota? O să conteze şi de câte ori a fost cineva nominalizat? O să aibă valoare de vot sau aceste nominalizări sunt doar pentru a atrage atenţia juriului asupra unor bloguri?

    Scuze că pun întrebări aşa multe şi de-a valma, dar la o primă privire pe care am avut-o pe regulamentul din pagina Luciei nu mi-a fost foarte clar.

    Mulţumesc din nou, cu tot sufletul, Flavius.

    Apreciază

  4. „Cel mai cunoscut” sunt super-mega-magulit, domnule.
    Gata!
    Am primit atatea laude si awards de la bloggeri superiori (cel putin dupa zelist), ca traba sa ma trezesc si sa mai scriu si eu de altii!
    Pai, sa poate? 🙂

    Apreciază

  5. Bune nominalizările tale. Mai ales că majoritatea-şi au locul în lista mea de bloguri.
    Ţi-am făcut un loc şi ţie. Reciproca nu trebuie să-şi aibă locul, doar dacă-ţi plac subiectele abordate de mine.

    O zi plăcută !

    Apreciază

  6. Seara bună!
    @Vali… politichia-i o artă, după cum bine ştii. Şi cum puţini ştiu politica blogurilor mai bine ca tine… Oricum nu mă îndoiam de simţul umorului tău 😉
    @Padrino, fratello… da’ bine le zicea bătrânu’ 😉 Toate cele bune, prietene!
    @Cella dragă, fiecare mai tragem pe dreapta… Ştiu gîndul şi ţin… aproape. Toate cele bune în toate!
    @Gabi… schimbarea e bună, e la locul ei… Numai bine!
    @Alpha… pamfletu-i în toate, la atîtea clişee şi atîţia ţuţări care ne împresoară… 😉 Cele bune!
    Dragă @Karla, acel „simpatic” e un pic cam minor, recunosc, pentru a exprima preţuirea aşa cum e ea…
    @Cody, asta speram şi eu, ca formalitatea nominalizărilor să nu ascundă de tot semnele amiciţiei, comunicării şi gratitudinii. Uneori e greu însă să faci să transpară fondul din spatele formelor… Numai bine!
    @Ovidiu… chiar sunt sincere. Aprecierile.
    @Marius… desigur! Şi eu mă gîndeam la aşa ceva 😉
    @Dan, îl meriţi! Voi încerca să fiu prezent la provocările tale.
    @Paul, oare contează ce şi cum? Lucrurile se întîmplă şi atît. La fel cum se întîmplă să te citesc, încîntat. Aşa e, nu se negociază chiar orice, mai ales pe un teren atît de… sensibil 😉
    @Vania… mi se pare normal!
    @Petrov…eşti pe aproape dar nu neapărat pentru acest concurs care nu e deloc al meu (mai greu de înţeles, bag de seamă…) Ştii tu, cei din urmă (sosiţi)… Mai ales că port o amintire specială pentru… Ilf 😉

    Aş zice că a fost o experienţă interesantă, chiar… utilă! 🙂
    Toate cele bune!

    Apreciază

  7. Salve, signor Flavius!
    Nu stiu care este cheia succesului, dar cred ca stiu care este cheia esecurilor:
    incercarea de a face pe placul tuturor. Asta n-o poate face nimeni…Asa ca..asta e: clasamentu-i doar pentru premianti…Si, oricum, gasisi mai multi decat ma asteptam…nu ca n-ar merita toti „vaslasii” din blogosfera matale .Cestiunea-i ca blogul matale chiar e de suflet…nu „rumega” cioace..Acusi, nu poci decat sa il citeaz pe neica Aristofan care zicea odata, mai alaltaieri, cum ca „Repede, aduceţi o cupă cu vin, să-mi ud mintea şi să spun ceva inteligent.”
    Să vă fie bine şi…una affetuosa stretta di mano!
    Zile faine!
    Il Padrino

    Apreciază

  8. eu tocmai m-am cam retras din toate, Flavius, iau gîndul tău şi melodia mea şi cînd mi se va sfîrşi găndul şi ea am să reînvăţ,poate, vorbirile…
    toate bune, prietene, îmi ninge-a Esenin şi-mi gheţuri Nechita…

    Apreciază

  9. Dragule, multumesc pentru premiu ! Sunt onorata, schimbatoare asa cum ma vezi…asa cum ma vad uneori si eu. Schimbarea bate, se-aude in memoria subtire, elastica…

    off topic :
    te rog sa-mi permiti sa fac acest Apel umanitar in secunda aceasta relativa :
    O tanara de 17 ani, eleva la Liceu Gh.Lazar din Bucuresti,diagnosticata cu cancer rinofaringian.Nu poate fi operata, fiind prea riscant. Singura sansa de viata este tratamentul chimioterapic in strainatate. MULTUMESC, in numele familiei ei !

    Numai bine, suflet candid! Ma simt extraordinar de fragila aici, la tine.

    Apreciază

  10. Ouf! Sunt nominalizata din nou!:) La o parte, va rog, sunt pe covorul rosu! :)))

    Serios vorbind acum, iti multumesc pentru prietenie; simpatia e cat se poate de reciproca…
    Cu mult drag,
    Karla

    Apreciază

  11. Flavius ce sa zic, apreciez prietenia ta mult mai mult decat o nominalizare, acelasi lucru l-am spus altei persoane care m-a nominalizat culmea tot la popularitate.asa si acum fiindca sunt mai in tema iti atrag atentia ca ai incalcat prima regula a concursului. nu poti sa nominalizezi membri juriului, deci schimba la categoriile respective. in speta eu am dat de doua Nastase si Lilick, amandoi fac parte din juriu. tot la Lucia o sa gasesti si cine face parte din juriu. si asa cum e scris mai sus trebuia sa lasi linkul nominalizarilor tale la postarea Luciei pentru centralizarea de dupa 1 februarie. o zi frumoasa in continuare sa ai

    Apreciază

  12. Flaviu, multumesc pentru premiul pe care mi l-ai oferit. Nu stiu daca il merit neaparat, dar iti multumesc mult.

    In alta ordine de idei, vezi ca te-am nominalizat la o provocare in postul despre teoriile conspirationiste. Mi-ar placea sa dai curs provocarii.

    Apreciază

  13. Pentru unchiul Vania fac absolut orice. La capitolul „barbierit” nu exista negocieri…

    Iti multumuesc Flavius. Nu imi sunt inca foarte cunoscute resorturile care ii imping pe unii oameni sa faca gesturi de o asemenea candoare. Ce naiba caut eu acolo si de ce? Dar multumesc…

    Apreciază

  14. Salutare:)
    @Marius… aşa cum iti zisei, am croit si eu cu stofa şi cu aţele oferite de organizatori… ştii cum e, pe criza asta, ne adaptăm… cum putem, şi zău că aşa mi s-au potrivit 😉
    @Daurele… ehehee… stiam eu că secretu’ ăla-i la tine. Na că măcar aici am brodit-o 😉
    O zi frumoasă!

    Apreciază

  15. Multumesc! S-a dus fericirea…Asadar, am drept la replica;sunt cate trei la fiecare din primele trei: in ordine alfabetica: I.O. Flavius, Paul Gabor, Vania Usca.PS. Sper sa nu ma intrebe nimeni care-i secretul fericirii…

    Apreciază

  16. Servus
    🙂 @Mirela, surpriza a fost a mea. Eu multumesc! Apoi departe de mine ambitia asta de a capata vreun premiu – de altfel provocarea a venit dinspre voi eu trecînd pe lîngă eveniment -… cu atit mai mult cu cit „statistic” vorbind sansele sunt infime 😉 Linkul respectiv exista in textul meu.
    @Ada, cuvîntul „mulţumesc” în blogosferă ar merita o dezbatere. Este o părere mai veche de-a mea… Zi frumoasă!
    @Mestere Manole… am potrivit si eu categoriile după ce am avut la îndemînă… Ştiu că unele nu se potrivesc si ca imi mai erau necesare altele si pentru alte nume… Dar musai am vrut sa te premiez alaturi de ceilalti de aci.
    @Ana… eu iti multumesc pentru toate rindurile tale. Iar categoriile, ai vazut, sunt relative… Cele bune!
    @Cristi… din fericire scrii!;) Tot categoriile-s de vina. Departe de orice ironie.
    Toate cele bune!

    Apreciază

  17. Flavius, mulțumesc frumos, înseamnă mult, să știi!
    Sper să obții premiile cuvenite, faci parte dintre cei care le merită cu adevărat. Doamna Lucia Verona mi-a transmis să las linkul pe blogul ei, respectiv aici:
    http://luciaverona.blogspot.com/2010/01/blog-de-blog-cele-mai-bune-bloguri-din_21.html
    Ceea ce cred că trebuie să faci și tu, respectiv să lași linkul cu lista ta cu nominalizări la adresa indicată, pentru ca juriul să poată decide!
    SUCCES!!!

    Apreciază

  18. Flavius, Flavius… ce să mai pot spune? Mulţumesc ar fi cel mai potrivit, dar parcă tot nu ajunge. Hmm… ar fi un prilej bun de dezbatere, nu? Asupra vorbelor potrivite? Zi frumoasă. 🙂

    Apreciază

  19. … pe gerul nopții voiam, să fac rondul pe blogurile preferate; dar m-am oprit surprinsă, nedumerită și …lipsită de cuvinte, cu tastaura și gîndul înțepenit :
    numele meu aici alături de atîtea nume cu bloguri valoroase, pe cind de al meu nici eu insămi nu sunt mulțummită… și mai este pus și în dreptul sau la o categorie unde chiar că nu știu cum să îmi explic…
    am scris și voi recunoaște mereu : eu am învățat bloggeritul aici, pe Genunchiul Lumii și mai apoi,la Vania….
    și nu știu să spun și să scriu decît
    M U L Ț U M E S C, Flavius!

    Apreciază

  20. Jos pălăria pentru primele două poziţii, mă bucur că îi am trecuţi deoparte pe coloana blogului meu… Dacă întocmeam un astfel de clasament s-ar fi regăsit şi la mine pe primele doup locuri. De fapt, dacă stau să mă gândesc mai bine, i-aş fi pus pe primul loc pe amândoi. E o plăcere să îi citesc, de fiecare dată. Toate cele bune!

    Apreciază

Gîndul tău

