Autovidanjare. Sictir regal

Zilele astea am un chef nebun să iau la mişto cam tot ce mişcă. Sictirul meu din aceste zile este… regal. În starea asta aş putea debita enormităţi şi poate că m-aş alege şi cu ceva dosare penale 😉 (eheee, ce vremuri, ce tribunale!). Cred că toate rezervele mele de înţelegere, de suportabilitate, de autoconservare au ajuns la buza paharului. Ştirile care-mi trec pe la ureche razant, fiindcă nu mă mai obosesc să le ascult pînă la capăt îmi trezesc instincte care cu greu mai pot fi ţinute în frîu de cuvinte. Tabloul prezent, manelizat cronic, se pretează perfect la aşa ceva. Dau drumul la televizor şi îmi este limpede. Mi-e silă să reproduc titlurile pe care le văd şi pe care le citesc, nu le pot puncta, toate îmi trezesc aceeaşi greaţă. Şi nu mai am răbdare. Iar ele urmează la o anumită scară întîmplările cotidiene al cărora martor trăitor sunt, întîmplările netelevizate şi nepuse pe prima pagină, întîmplări reale şi virtuale deopotrivă… Sila asta mă cuminţeşte însă acum. Nu-mi voi urma instinctul. Acum. Sila funcţionează, încă, asemeni unei supape, pentru autovidanjare. Cum spuneam, rezervele mele de suportabilitate sunt doar la buza paharului. Vidanja încă lucrează. Dar, iată, dă semne serioase de oboseală.
Toate cele bune!

15 gânduri despre „Autovidanjare. Sictir regal

  1. Toti atingem uneori acest prag al gretei existentiale… Tot in noi e si antidotul. Hai, Flavius… Tu ai atata prospetime si energie in tine, noi sa-i lasi pe astia cu mizeriile lor sa te copleseasca…

    Apreciază

  2. … am obosit spunand ca traim intr-o tara obositoare !
    Uneori, te lasi coplesit de o stare de zadarnicie cand vezi nimic nu este cum trebuie, nimic nu se face cum trebuie … pana vezi ca nici nimicul nu este complet !… tot este ceva acolo !
    Si atunci iti vine un siktir … royal .

    Apreciază

  3. Ufff! Se pare ca nu numai eu am starea ata de lehamite de tot ce se transmite pe la tembelizor! Ca s-o elimin, azi m-am hotarat: nu mai deschid televizorul, gata! Daca-l deschid, iar dau de dl. Hoara care incearca sa ma convinga ca masurile luate de onor guvern sunt cele mai bune si aia, aia… Phuah!!!

    Apreciază

  4. Servus Flavius!
    [ar suna mult mai bine Ave Flavius :-)]
    Nu stiu cum de mi-a scapat ASA un BLOG pâna acum; de azi ma voi delecta urmarindu-ti postarile. Te-am introdus în Blogolumea mea 🙂

    Apreciază

  5. Tot e buna politica asta la ceva: exersezi SILA! Cat poate fi de rau?? In mod normal, cred eu, rar ti-e SILA PLENAR DE CEVA SAU DE CINEVA! Iata ca ei ne trezesc acest nobil sentiment! Ce ne faceam noi fara??? 🙂

    Apreciază

  6. Nu imi vine sa cred ca am citit anul acesta, deja, doua carti intregi. Grele. Bune rau! Fireste ca devoram biblioteci intregi pe vremea cand singurul program tv era ceausescu, dar…acum, NU mai pot privi la tv nici cat o faceam pe vreme aia, ca sa vad „partial colorul”. Pentru ca atunci aveam, deh, motivatie: comunism, totalitarism, ingradire, nu-i aia si ailalta, dar acum??? E democratie (sictir), e capitalism (super sictir!) e…o las balta! Hai sictir la „beizadele portocalii” (astia habar nu au ce sunt si cu ce se mananca regii). Noua sa ne fie bine! Ai ales exceptional Marilyn Manson, integeste pefect atmosfera.de sictireala…royala. 😉 O seara calma, fara tv, cu bucurii!

    Apreciază

  7. Intotdeauna e loc de mai rau, zice Murphy… Nu te intreba pâna unde poate ajunge mizeria, ca raspunsul e simplu: la infinit.
    Romania poate ucide… mai bine inchizi televizorul si ziarele.

    Apreciază

  8. Bag seama ca-i o chestie generalizata. Credeam ca doar eu sunt „ciudata” care s-a intors din concediul de sarbatori mai sictirita decat a plecat.
    Totusi, iti urez „o zi buna”, poate reusim….

    Apreciază

  9. Cred ca ai reusit sa surprinzi, plastic, senzatiile care ii incearca pe multi dintre noi, atunci cand (mai) pot privi la stiri, la televiziunile mogulilor, ori prin ziare.
    Ma intreb pana unde mai poate ajunge mizeria asta.

    Noapte buna.
    PS. La Multi Ani! (nu ne-am „scris” anul asta)

    Apreciază

Gîndul tău

