Balada portocalului de nisip

ţi-am simţit genunchiul rece în palmă
şi mi-ai spus atunci să tac…
ţi-am mîngîiat umărul cu tîmpla
şi m-ai rugat, o clipă, să tac…
ţi-am răcorit gîtul alb cu ochii
şi nu m-ai lăsat să spun nimic…
ţi-am sărutat abia buzele cu pleoapa
şi am înţeles atunci să tac…
ţi-am cîntărit sîngele cu trupul
şi m-ai rugat să nu mă uit, să tac…
ţi-am respirat umbrele, ziua şi stelele
din părul de aur, noaptea, pe ape
cînd mi-ai spus:
– acum abia înveţi să mă iubeşti,
taci înainte, şopteşte doar,
iubeşte şi taci…

 

Un gând despre „Balada portocalului de nisip

Gîndul tău

