Logodnă ca o ghilotină

Ce căldură sub veşmintele tale
de parcă mi s-ar sfărîma de creştet un zid

Şi aştept ca trupul să se-nchege
ca un cîntec de albină obosit
în lumina gălbuie a chihlimbarului

Ce căldură sub pielea ta
mai lichid mai primăvăratic
despicate au început să vină miloase
zidurile
şi culoarea era mai adevărată
decît lucrurile aşternute prin cameră
prin greieri şuierînd

Pînă cînd ea a aşezat lîngă mine
un deget de sfînt ca o ghilotină
cu inel
să-mi las capul cel fără de trup
alături de el!

2 gânduri despre „Logodnă ca o ghilotină

  1. Flavius, fumoasă odă închinată iubitei. Finalu, cu ideea de statornicie, m-a surprins prin originalitatea metaforei.
    Îmi fac mea culpa, este prima oară când intru pe „Al doilea genunchi al lumii”, deşi nu-mi explic cum de nu l-am observat până acum. Dau vina pe timp, pe timpul acesta care ne presează pe toţi şi nu ne dă răgazul de a savura plăcerile atât cât ne-am dori. Dar de acum, odata descoperită această pagină, fiindcă iubesc poezia, voi fi un vizitator constant.
    Îţi mulţumesc pentru urările făcute micuţului nepoţel.

    Apreciază

  2. Flavius, fumoasă odă închinată iubitei. Finalu, cu ideea de statornicie, m-a surprins prin originalitatea metaforei.
    Îmi fac mea culpa, este prima oară când intru pe „Al doilea genunchi al lumii”, deşi nu-mi explic cum de nu l-am observat până acum. Dau vina pe timp, pe timpul acesta care ne presează pe toţi şi nu ne dă răgazul de a savura plăcerile atât cât ne-am dori. Dar de acum, odata descoperită această pagină, fiindcă iubesc poezia, voi fi un vizitator constant.
    Îţi mulţumesc pentru urările făcute micuţului nepoţel.

    Apreciază

Gîndul tău

