Păpuşa de speriat zorile

Hai, du-te, i-aţi calul şi du-te!
Eu mi-am terminat treaba, i-am tăiat vulturului
capul cu fierăstrăul de fum, i-am subţiat vocea
să-l auzi doar tu, aşează-l pe umăr şi du-te!

Mi-am desşurubat privirea din ochi,
degetele din zid, mîna mi-am scos-o din umăr şi
te-am mîngîiat cu ea, aşa plină de sînge, pe păr.
Hai, du-te, ia-o şi du-te şi cheamă-ţi şi-un sclav
să-ţi şteargă trupul de spaimă.

Mi-am ascuns felia de creier sub preş, lîngă uşă.
Mi-am spart fereastra cu rotula de apă.
Din coaste-am ridicat un far,
să mă poţi vedea de departe…

Gîndul tău

