Braşoava: cel mai tare brand!

Acum vreo două luni asistam la o adevărată… blogoree pe tema noului brand turistic al Braşovului: “Brasov – BE.LIVE IT” şi pe prezenţa standului judeţului nostru la Tîrgul Internaţional de Turism de la Berlin. Promotorii celor două acţiuni, Consiliul Judeţean Braşov şi Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov, împreună cu o sumă de susţinători dezinteresaţi ai ideii promiteau mari succese şi neîntrerupte eforturi pentru propăşirea Braşovului în ochii lumii, ba chiar lăudau cîştigarea de către Braşov a unui premiu la prestigiosul Tîrg mai sus amintit. Iată că timpul trece, sezonul estival a început şi eu unul nu am văzut niciunde pe aici, prin Cetate şi Ţara Bîrsei, ori la Tv măcar, nici noua noastră identitate verbalo-vizuală şi nici turişti mai mulţi, ba dimpotrivă! Brandul nostru, cam şui oricum de felul lui, a intrat şi el în vacanţă. Nu s-a mai mişcat nimic, chiar dacă potrivit celei mai elementare strategii de marketing fierul trebuia bătut cît era cald. Acum totul seamănă a ciorbă sleită. Ceea ce mă face din nou cîrcotaş şi pasibil să fiu taxat ca atare de… meseriaşii şi ultraspecialiştii într-ale comunicării de prin zonă, şi să spun că totul a fost doar o făcătură de moment, dictată de nişte interese de doi bani. Făcătură acoperită şi de credinţa (unanimă dealtfel pentru orice edil sau demnitar) că românu’ are memorie scurtă, uită repede şi poate fi dus uşor cu preşu’. Din păcate şi pentru oraşul şi judeţul ăsta… iubit 🙂 Sper să mă înşel, dar nu cred. Şi apropo de asta m-a amuzat şi declaraţia ministresei Udrea, şi ea o… „branduitoare” de succes, declaraţie legată şi de altă poveste, cea a aeroportului pentru Braşov: „proiect pe care, ca ministru al Turismului, îl susţin fără discuţie, la fel ca şi Guvernul, avem o singură problemă legată de transparenţa transferului de terenuri care se face acolo. Pentru că mie personal mi-e teamă ca dl. Căncescu să nu fugă şi cu terenul de-acolo, cum a fugit cu premiul ministerului de la Berlin, ca să-l prezinte la Braşov ca fiind al lui. Toate astea, dar nu numai, mă fac să cred că Braşoava e de departe cel mai tare brand local şi naţional. Şi nici nu mai e nevoie de prea mulţi… euro să fie promovat şi e greu şi de întors… aşa ca la Ploieşti!

Anunțuri

6 gânduri despre „Braşoava: cel mai tare brand!

  1. Salve, fratello @Padrino!
    Da, cam aşa e, noi bizonii mioritici să stăm în băncile noastre, liniştiţi şi să nu mai îndrăznim să le şi zicem măcar cîte ceva, fiindcă cestiunile nu sunt de nasu’ noastru, ci doar impozitele si voturile…
    Am înţeles, @Ovidiu… şi cum aparenţele trebuiau păstrate şi onoarea noastră de români reprezentată… 🙂
    Numai bine si tie, @Tavi!
    @Mihaela… Ştii cum se mai spune: „afară-i vopsit gardu’…”… 🙂 Cele bune!
    Ştiu, @Claudia… şi din păcate pentru Braşov am aceeaşi părere… pînă la proba contrarie, desigur 😉
    Numai bine!

    Apreciază

  2. Inca de cand am ascultat prima data „imnul” mi s-a parut tare plictisitor, nu cred ca va rezolva ceva. Cum spunea si Badea, atata timp cat nu avem strazi, nu va exista turism!
    Weekend fain sa ai!

    Apreciază

  3. Apropo de premiul ăla. Cică l-au luat ăştia de la Braşov pentru că restul delegaţiei, în frunte cu Elena Udrea, era plecată la şoping prin Berlin în momentul decernării premiilor 😉

    Apreciază

  4. Salve, caro Flavius!
    Mare adevăr grăişi, boierule… La braşoave ne pricepem toţi, cu deosebire politrucimea de Braşov, fie că-s de-ai lu conu’ Aristoteles ori ai lu’ Ghiţă Cremonezu ( cică scripcile nu pot proveni decât dintr-un loc cu ştaif, nu din Buruieneşti…)ori nenea Pateu cel a toate aburitoriu…Toţi îs pe acelaşi calapod…Interesu’ poartă fesu’! Dă-i in „originile genetice” pe bizonii mioritici!… Dixit!Iar de „ministresa” blondă( şi la minte şi la păr) ce să mai zicem?….I-o făcut „prim preşedintele de partid şi de stat” minister să se joace ‘mneaei, în voie, cu brand-urile turismului mioritic. Apropo de vizita ei la Braşov, am avut „plăcerea” să o întâlnesc pe scările primăriei, în momentul în care Ghiţă cel Portocaliu alunga presarii braşoveni din faţa Primăriei..S-a mai fanat, sărăcuţa, de când o văzui, în cărniţă şi oscioare, pe alte meleaguri ale lumii, acu’ fro 3 ani jumate, însoţindu-l pe Cocoşu Suprem( pe atunci neica cela avea şuviţă…)Şi o mai văzui scoţând perlă după perlă în interviurile date televiziunilor locale braşovene…Cred că cine stă aproape de Ghiţă se molipseşte…ori procesul o fi biunivoc…cine ştie!?!În orice caz, mândruţa asta ţâţoasă se vrea, fără doar şi poate, o Lupească a României de azi( am argumente solide dar nu le pot face publice, din considerente obiective). O ajută şi numele, de…Aşa că musiu Flavius, se papă banii profesorilor şi altor amărâţi de pensionari pe un minister cât un mare fâs…ar fi bine dacă cineva ar conduce ca lumea frâiele turismului românesc dar aceea nu e Lupeasca cea nouă…în nici un caz!
    Ne mai conversăm pe blogul mătăluţă si alta data…scuze că nu-ţi mai scrisei cam demultişor dar….viaţa te mai duce şi în locuri unde Internetul şi Bill Gates nu prea şi-au pus amprenta..
    Să îţi fie bine!
    Una affetuosa stretta di mano!
    Il Padrino

    Apreciază

Gîndul tău

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s